Engin Deniz Esenkal

Bahçeşehir Üniversitesi’nde Reklamcılık lisans eğitimi aldı. Kazandığı Üstün Başarı Bursu sayesinde 2008 yılında ABD’ye giderek Kaliforniya Eyalet Üniversitesi’nde Amerikan Kültürü ve Dili programını tamamladı. Los Angeles ve çevresinde Türkiye’nin tanıtımına yönelik projelendirdiği ve liderlik ettiği festival, ‘Yılın En İyi Kültürel Organizasyonu’ ödülüne layık görüldü. Akademik hayatına hep Yüksek Onur derecesi ile devam ederken bir yandan da çeşitli kurul ve kuruluşlarda öğrenci liderliği yaptı, uluslararası projeler yönetti.

GREY İstanbul, Sabancı Holding, Turkcell, BAT ve Inditex/ZARA şirketlerinin müşteri ilişkileri, stratejik planlama, kurumsal iletişim, marka ve pazarlama birimlerinde deneyim kazandı. 2014 yılında FutureBright Group bünyesindeki Behavior Institute şirketinde Stratejist olarak çalışmaya başladı. Kuruluşundan bugüne, ulusal ve küresel ölçekteki yaklaşık 130 markaya strateji hizmeti vermiş olan şirketin büyüme hikayesinde aktif rol aldı.

Marka konumlandırma stratejileri, marka mimarisi, lider iletişimi ve stratejik süreç yönetimi gibi alanlarda uzmanlaştı. Çeşitli alanlarda ödül alan projelerde yer aldı.

House of Impact çatısı altındaki tüm strateji ve planlama çalışmalarının yönetimini sürdürmektedir.